sebuah taklimat budaya berfoya-foya secara serius

Tuesday, March 10, 2009

Social Parody atau Social Scene?


Siapa kata semua bil boleh bayar melalui myeg.gov.my?
setelah sekian lama aku menuggu encik musa dari russia untuk menanda tangani letter of intent, tiba dia menghubungi aku dari nombor yang agak pelik. rupa rupa nya en. musa berada di korea, katanya dia akan tiba besok pada jam 5.41 petang. Dia mahu jumpa aku di hotspot biasa di tingkat 3 di Hotel Armada.

Aku pun teringat kepada Tijah, gadis tinggi lampai dari Myanmar yang pernah membantu aku membayar bil yang pada waktu itu sudah lama tertunggak. 

2106 dalam set
Encik Musa tiba dengan perut boroi nya sambil menghisap curut bagaikan lang buana kehilangan telur gantung nya. Setelah berjabat tangan bersama encik musa, kami pun masuk ke "banquet" pusat kesihatan tersebut. Kelihatan beberapa gadis bermata sepet dan berambut free hair. Aku masih mencari-cari tijah. Aku pun lekas bertanya kepada Kapten pusat kesihatan tersebut. "Tijah mana wei?". Alex yang bermisai A. Galak dan kulit sawa matang macam jawa "totok" parit hj. Sameon, berkata " Tijah dah balik Myanmar, pasal dia kena Genorrhea". Aku pun terdiam seketika. Lepas itu, En. Musa memangil aku duduk di meja. Setelah bercerita tentang "business" dia pun memangil Alex untuk menanyai tentang chikaro chikaro yang berkerja pada waktu itu. Ada lah dua tiga yang lawa, tetapi semua nya di kebas oleh encik musa. Sebelum dia masuk kedalam cabin bersama tiga chikaro tempatan, dia telah menanda tangani "letter of intent" dan juga dia telah memberi aku sebuah kondom yang ada gambar Barack Hussien Obama sambil mengenyit mata kiri nya dan tangan kanan nya berbentuk pistol... 

2118 Taman Datuk Harun
Jack ' u lawa la ari ni, sambil membuat saya terpegun dan tak tercakap' Lingam





1 comment:

Apa Kau Nak said...

Hi ya, I'm blog hopping and reached here. I think you have great talent in writing. I enjoy reading. :)

Pemantau