sebuah taklimat budaya berfoya-foya secara serius

Thursday, April 9, 2009

Pengumuman: Maaf Atas Tidak Kemaskinikan Blog

Tiba- tiba banyak benda yang melimpah di dunia-ku
Jadi, harap maklum kerana sejak kebelakangan ini, terdapat perkara- perkara yang ingin-ku aturkan sebelum bermula menulis blog seperti biasa. Pada April 01 2009, aku telah pergi melancong untuk menenangkan fikiran selama sepuluh hari, dan kini aku kembali ke Putra Heights, dan mulai hari ini, atau-pun esok, blog akan berjalan seperti biasa.

Segala kesabaran dan sokongan para pembaca tetap disanjungi.

0939 Putra Heights,
KT

7 comments:

Faisal Zakaria said...

about time son!!!

melon. said...

patutlah.
lama aku tunggu.

bloody.hot.chick said...

mmmm...

:)

Anonymous said...

yaayy..

mr. hafis said...

jack alasan apa pulak?

Jack Lingam said...

alasan? apa lancaiu

lu nak dengar best masterpiece sabar je ah aku pon tak kesah ko tunggu tak tunggu

tapi korang tunggu tu yang buat aku rasa macam gogol

Hafiz Vincent said...

It'd be great if you can upload some pictures of your daily dresses.

quite interesting blog anyway, keep up the good work.

Pemantau